Annandagen!



Värd dag!!

Började med promenad på morgon med Göran, min trogna promenadvän, efter dryga timmen och ett otroligt pulserande i snön runt Gamla Uppsala var vi hemma igen, redo för att inta shoppingrundan i UppsalaCity.

mamma och jag hittade partyblåsor som ska användas i Chile, bilder kommer snart!! Därefter åkte jag hem till Ulriksdal och jag tjänade in ngr klipp på min resa. Något som SL helt enkelt får bjuda på, i dessa förseningstider!

kvällen avslutades med god middag och massa snack inför Chileresan med pappsen.. bara 4 dagar kvar...

kram hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Marre

Tack för en trevlig shopping runda . Hoppas din resa blir underbart härligt. Kram mamma

2010-12-27 @ 17:04:39
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0