Att skapa den perfekta bloggen...

...HUR GÖR MAN?

jag e ju nybörjare, och de fina läsarna jag har vill jag ju behålla! Ska man skriva långa inlägg, korta? komiska, debatterande? En röd tråd, ett tema, snygga bilder?

Sandor kanske kan lära mig lite poesi? Pontus kan lära mig att skriva på ett skönt sätt, och mallanbrallan kanske kan hjälpa mig med layouten så att den blir lite mer fashion....

eller så kanske jag bara ska skriva från hjärtat? typ det jag känner för på stunden..



Nu ska jag iaf sova på saken så får vi se vilktet spår det leder åt imorn. Har ni erfarna bloggare värsta fetingtipsen så lyssnar jag gärna!

ps. lovar att inte avslöja hemligehterna ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0