Disciplin...

Jag har bestämt att jag ska sjunga ett visst antal timmar i veckan..

Detta har jag inte gjort, varken denna vecka, förra veckan eller förrförra…hm…. Vart är disciplinen?? Eller så har jag kanske bara tagit jullov? Tiden har liksom bara försvunnit på att jobba, umgås med familj, umgås med vänner, äta och chilla…

Igår tittade på en inspelning från i våras på Solvik. Det var musikcafé och jag sjöng ”Crazy in love”, plus att jag körde JayZ:s del också (ger mig själv ett plus i kanten för det). Det var konditionskrävande kan jag tala om för er.

Jag kunde inte stå still heller som gjorde att min energifördelning som skulle hålla i 5 min blev ganska så otillräcklig. Jag hade dock försökt att tagga ned något efter att jag fått feedback av mr Ljungblad att jag inte skulle försöka för mycket, men det var ju liksom svårt...

Jag e ju ganska mucho hela jag så då blir det gasen i botten vare sig jag vill eller inte… tror att slutresultatet vart helt ok, och jag kände mig ganska så snygg i den blåa skjortan och slipsen jag fått låna av Mikey och det var ju guld värt!

Saknar att giga, saknar mina grabbar och saknar Wivekas goda mat!!



Natti all goa och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Mecka

Härligt Marre!! Så du är också en i bloggänget nu :)

2010-12-27 @ 23:41:49
URL: http://goofan.blogg.se/
Postat av: Marre

visst sörru, nu e det all in som gäller ;)

2010-12-28 @ 07:01:23
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/
Postat av: Anonym

GILLA!/kram Wivecs

2010-12-31 @ 22:20:48
Postat av: Marre

Åh vad glad jag blev av din kommentar! hoppas att du får ett bäst nyår söta du!

2010-12-31 @ 23:27:20
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0