Framme och om 4 timmar smäller det!!!


Heeeej alla fina nyårsfirande vänner!
Jag har nu kommit fram till landet långt bort.

Gårdagen började med ett corepass, träningsfreak som jag är för att sedan fixa sig och ta mina väskor, mig själv och pappsen till Arlanda. Efter fyra timmar med första flyget landade vi i Madrid. Där blev det spansk öl, lite tapas och oliver för att fördriva de 5 timmarna vi hade av väntan.

Sedan kom vi till det BÄSTA flygbolaget jag någonsin åkt. Lanchile. Jäklar vilken service, snyggt plan (lila inredning), snygga kostymer, härlig personal och stort plan med high tech tv-skärm. Det blev" Eat, pray love" med Julia Roberts, Inspirerande!!

Man fick äta hur mycket man ville och dricka hur mycket man ville.. men.. Jag har fått ngn form av magkatarr så det blev varken god vin eller god mat för min del. SYND!!

Nu sitter jag på pappas trädgården vid pappas barndomshus och bara njuter i kvällsvärmen. Jag ska peppa järnet för nyårsfesten men först blir det lite sömn...





Här får ni lite före och efter bilder på olika klimatzoner jag befunnit mig i inom 24 timmar.
 Gott nytt år sötisar! Hörs imorn.

 Ps. Nu e klockan snart tolv hos er men det e fyra timmar kvar för mig så om ni ser detta inatt kan ni slänga iväg en kärlekstanke till mig ;)


Kommentarer
Postat av: Mallan

Faaan Va jag saknar dig!!!!

2011-01-01 @ 02:52:02
Postat av: Marre

Sweetie!! Jag har dig i mina tankar hela tiden, nu e det inte långt kvar tills vi ses hemma i Pite!!

2011-01-01 @ 16:54:40
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0