This is it...

... eller ja, inte så drastiskt.. men här kommer mitt första inlägg... kanske några år senare än själva bloggboomen kom, men hej this is me i alla fall!

Glad tjej som lever efter filosofin, att välja glädje.. mmm... eller försöker i den största möjliga mån i alla fall.. Jag ska här också göra ett försöka att följa klyschan, vara personlig men inte privat... kan vara en bra träning inför läraryrket också.

Nu tittar jag på "4 bröllop och en begravning", detta har jag försökt ett antal gånger men av någon anledning så har jag aldrig sett klart filmen. Vi ska se nu om jag lyckas se slutet även om jag missat mittenpartiet då jag försökt lära mig min nya Iphone som snart kommer att göra mig gråhårig!

puss till er alla och god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Lisa Malmberg

Jaaaaag vill skriva första kommentaren!!! Så här kommer den! Jag vill också börja med blogg. Kan vara bra att skriva av sig lite...har dock inte bestämt mig för om jag ska vara "öppen", alltså om jag ska visa att det är jag, eller om den ska vara utan bilder tex...detta lite beroende av vad jag ska skriva om...:) Vad ska du ha med i din blogg gumman?

PUSS!

2010-12-26 @ 01:36:07
Postat av: Marre

Hej sweetie, vad glad jag blir Lisa att du är den första som kommenterar! Min blogg kommer att handla om min vardag, så att nära och kära får ta del av det jag gör så mycket som jag flänger ;) Gumman, starta en blogg, jag skulle bli defenitivt bli en trogen läsare! Puss

2010-12-26 @ 10:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0