This is the reason....

... till varför jag skaffade bloggen... för att jag ska resa.... till... Chile!!... Jepp, Landet långt bort!!
Och jag har inte varit där på 9 år! Och innan dess var jag 8 år. Här har ni en ren och skär matematisk formel på min ålder;)

Okej, för 9 år sen, då var jag ung, nyfiken och osingel.
Nu är jag mogen, vis, och singel. Yeaaah!! Detta kan ju inte bara gå fel!!
Då var jag i sydamerika i 2,5 månad nu är jag där i 11 dagar.

För detta krävs ren och skär planering om jag ska hinna med allt jag vill hinna med.

så...

jag har gjort två listor, fiffigt va??

ATT GÖRA:
Plugga
repa dansexamination
Öva sång
jogga
pilates + coreövningar 
sola
träffa släktingar
softa
se det chilenska landskapet
blogga
äta
festa
SOFTA
(nämns 2 ggr men måste prioriteras)

ATT ÄTA:
empanadas
pastel de choclo
humitas
mariscada
asado
churrasco
completos
choripan

Ni kan googla översättningarna eller så får ni (om allt går enligt planerna) bildbevis.
Nu ska det packas och här får ni en liten bild på mig, överdelen på en av mina nyårsblåsor och min supergula resväska i bakgrunden.




puuuzzz


Kommentarer
Postat av: susanna

Hej fina marre!

hoppas att resan till chile blir fantastiskt underbar och att du får kryssa av alla dina måsten på listan! softa i solen och chilla i chile kan ju inte bli annat är gött! churrascos - är det såna där goda friterade saker eller heter dom churros? dom är ju helt amazing! puss på dig och ta hand om dig!

2010-12-29 @ 23:21:50
URL: http://dramafollowsme.bloggplatsen.se
Postat av: Marre

ååh hej babe! tusen tack :) Churros e de friterade sakerna och är ju faktiskt ett måste också, tack för att du påminde baby ;) Puss honey och jag ska rapportera så mkt jag bara kan här på bloggen!

2010-12-29 @ 23:41:16
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0