24/7


Har fått teorilektioner hela dagen idag
och jag har suttit och lyssnat koncentrerat UTAN att måla hjärtan och moln. Det ni!! :)

STORT tecken på att föreläsaren och ämnet tog hela mitt fokus.

Motorik... hur signalerna från hjärnan går ut i kroppen, hur balans, styrka och rörlighet hör samman och hur sensomotoriska samt motoriska faktorerna påverkar barns och din egen utveckling.


Kroppen är en underbar mekanism och du är i den 24/7.

Du kan inte komma ifrån den och hur du än gör så är det ett faktum att kropp, själ och intellekt hör samman.

Återigen har jag fått svart på vitt varför jag har valt världens bästa yrke och jag bara längtar tills jag får komma ut och undervisa!



We will make a change!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0