Amazing Bread!



Igår vart det en otrolig lyckad bakning hemma hos Nina!

Brödet smakar mycket nyttigt och innehåller, linfrön, sesamfrön, philadelphiaost ägg mm

Så idag åt jag en "vanlig frukost" med två brödskivor, ost och skinka och ett ägg. Det var gott och mättande :)

Jag har märkt att jag inte alls dricker lika mycket kaffe som tidigare heller och det känns mycket bra. Nu har jag bara hållt dieten i tre dagar men det är ändå coolt att känna efter och analysera.

Lite så jag jobbar ;)

Men det bästa av allt med bakningen igår var inte brödet utan Nina! Så himla skön tjej och att man klickar så bra. Så coolt ibland att man ser samma peeps varje dag i skolan men sen så finns det ett tillfälle man tar sig tid att verkligen prata och umgås. Då undrar man varför man inte hittat varann tidigare!

allt har väl sin gång :)



Lovely och nyttigt!

Puss och kärlek!


Kommentarer
Postat av: Nina

vad fint du skriver, puss på´re Marre :)

2011-04-28 @ 17:37:55
Postat av: Marlene

Puss :) asså brödet e ju amazing!! Vad skulle jag ha gjort om du inte guidat mig igenom bakningen ;)

2011-04-28 @ 22:32:50
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0