Back again!


Konstigt ändå att vara tillbaka igen.

När man är borta från Pite inser man vilken liten bubbla man bor i egentligen.

Men det är en fin bubbla med sköna människor. Hade sällskap igår av Chris, Nina och Elin under flygresan. Helt random och astrevligt!

Jag pepprade Nina med frågor om LCHF eftersom jag har satt igång idag. Till frulle blev det en omelett med kanelkryddning. Inga pics dock för mina omelett blir ju inte runda och fina, de får en skum estetisk form á la Marre. Men den dagen jag lyckas få de hela så lovar jag att lägga upp bildbevis :)

Ska ha sånglektion idag och jag är supertaggad. Det är elevkonsert nästa vecka och det var way to long ago jag stod på scenen som solist med liveband.



Back in the days!

Kolla in håret!??

Puss och ha en bäst dag


Kommentarer
Postat av: Elin

kolla in: http://www.kostvagen.se/

Är en kollega till mig som är kostrådgivare inkom lchf och har massor av recept du kan använda :)

kramis

2011-04-26 @ 18:45:17
URL: http://elin.tornqvist.ws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0