Cookies!



Igår var jag hemma hos Chris och vi bakade cookies!

Det hela gick så snabbt så vi slängde ihop en kladdkaka också. Jag överdriver också när jag säger att VI bakade, för det mesta gjorde han. Mitt bidrag var att jag rörde lite i bunken eller knäckte något ägg för att känna att jag kunde säga att jag bakat också ;)

Vi bjöd in Mallan Brallan på fika och gott var det!

Imorse skulle jag och Johanna gå på promenad, men tekniken svek oss, vi gick om varandra och hittade inte den andre. Så morgonpromenix blev det men ensam...

Nu ska jag sätta mig in i vad LCHF egentligen är... Har hört vänner som det gått bra för och tycker att det är en helt ok metod.



Cookies!

Absolut inte LCHF men väldigt gott :)

Ha en bäst dag!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har kört LCHF sen 1 september och jag är mer än nöjd. Eftersom man får äta 70%-ig choklad klarar man sig gott utan sötsaker!:) Och god mat får man äta också! Bara en massa fördelar om du frågar mig!;)

2011-04-06 @ 16:06:56
URL: http://frujosefina.blogg.se/
Postat av: Marre

Men super! Tack, blir ju ännu mer pepp nu att testa. Ska bara få en klar bild och se hur man får ihop det med all träning och så. Men kul att det är så många som det fungerar bra för!

2011-04-06 @ 18:06:47
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0