Drivkraft, vilja och temperament!


Idag har jag bara haft en amazing dag igen med min klass.

Första klassen var inställd men det gjorde inte så mycket för då fick jag och Empan tid att koreografera det sista inför vårsittningen nästa vecka! Allt är klart och det kommer att bli grymt!

Sen hade vi Cecilia Björklund-Dahlgren i två lektioner. Det är hon som startat hela utbildningen och jag säger bara att starkare och mer driven kvinna får man leta efter!

Varje gång efter vi haft henne så känner jag att meningen med att jag går denna utbildning är mer än att jag "bara" ska bli danslärare. Jag ska tamejsjutton hjälpa till att förändra världen.

ALLT ÄR MÖJLIGT!



Två chicas med hett temperament och som vet vad de vill!

Tror att vi kommer att bli excellenta danslärare ;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sandor

Du gör vardagen möjlig för mig <3

2011-04-28 @ 18:03:27
Postat av: Marlene

<3

2011-04-28 @ 22:34:19
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0