Dumle, vin och action!


Nu sitter jag och Mallan och försöker titta på någon film som tydligen ska heta The Statement.

Det går inte så bra, det ska vara någon form av action men när det är en oattraktiv gubbbe som har huvudrollen så undrar vi var alla snygga män är?!

Dumlemuffinsarna...
Ja de stora var ingen hit men de små säger Mallan var totally godkända :)

Jag var ju så glad idag när jag fick VG på min tenta som jag gjorde i efterhand innan Kiruna..
Ni vet den där om psykosociala teorierna, Behaviorismen, kognitivsmen och så vidare... Så jag firade med ett glas vitt tillsammanns med mina köttbullar!

Vi hör basen från kvarters (tror vi) och är ganska sugna på att joina alternativt crasha Ljudtreornas party!

Eller så sitter vi bara kvar här och kollar på när skottdramat sätter igång i The statement ;)



Tre coola chicas som representerade Dansettan idag på moderna ooch Baletten!

Stay chill!

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0