En tuff brud i lyxförpackning!


Jag är en person som gärna inte vilar.

Jag är "aldrig" sjuk och skador.. njae... min kropp håller ju alltid!!.. eller?..

Visst vi har ju den där hälseneinflamationen på Mallis när jag fick gåförbud i två veckor...
men det gick ju över sen...

just det och sen hade vi hälsporren förra sommaren... då fick jag inte träna på två månader...och det gick ju över... eller njae.. den gör sig påmind ibland, men den e mycket bättre!

Och nu har vi dessa äckliga strålningar (ursäkta språket)...
 Sandor är stenhård och har nu praktiskt taget förbudit mig att röra på mig i en vecka..

jag.. vila? Va??!.. okej.. jag kan nog avstå från mina morgonpromenader, jogg och styrketräning..

MEN DANSEN!???

Gah!! Jag kommer att go bananas ggr 1000.. kalla mig kluven, knäpp eller beroende.. men som Sandor säger: jag kan ju välja mellan att få en större mer långvarig skada eller bara vila och låta benen vara ett tag...
jaja... Jag hör ju själv...



Sandor, en tuff brud man inte meckar med helt enkelt!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0