Glad, glad, glad!



Just nu är jag bara superpepp på allt som komma skall!

När man kommer till första lektionen och möts av sina fina klasskamrater som ler och har en massa energi så kan man inget annat än att bli lycklig.

Tänk vilken lovely vardag jag lever i !!!

Malin är också tillbaka från Skåne och om det är någon babe som får mig att garva 24/7 så e det Mallanbrallan! Love you!

Efter sista lektionen började jag och Emelie koreografera och sätta ihop material inför vårsittningen! Vi e fem från PDP som kommer att dansa loss på scenen. Hur kul som helst!

Detta är tredje gången jag också jobbar ihop så här med Empan Pempan och ååh vilket team vi är! Har lite liknande stil men ändå inte. Jazzen in our hearts!!!



svettiga men jäkligt coola koreografer ;)

Nu ska jag till Nina som ska lära mig att baka LCHF bröd wohooo (bild kommer sen)! 

PUSS och Kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0