Heeeldag!


Nu har jag varit på skolan i exakt 11 timmar.

Det blir så ibland....

En seg förmiddag med AuO där vi fick rita bilder på det vi mår bra av. Ja då var det bara att rita det jag brukar när jag sitter på dessa föreläsningar: solen, havet, hjärtan, blommor osv...

Eftermiddagen var däremot mycket mer givande och föreläsaren gav oss massa energi och positiva vibbar.

Det första jag tar med mig från den föreläsningen är att massage är mycket bra för det ustöndrar det lugnande hormonet Oxytocin.

Den andra jag tar med mig är att vi ska lyssna på varandra utan att ha de givna svaren.
Det är guld värt!

Steffe Peffe och jag satte oss sedan på Kåren och försökte finna pluggflowet och det gick väl sisådär.
Men skämt och garv är också hälsa som måste prioriteras och jag har hunnit med att få en hel del information om hälsa och ohälsa.. eller nåt...



Man kunde nästan tro att vi var på en argentisk bar med tangokurs i bakgrunden och solen gassandes genom fönsterrutan.

Nu e det konsert på G!

Hej Svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0