I love my crib!


Jag älskar verkligen min lilla lägenhet.

Jag har i ganska många år bott typ i kollektiv. Kreta, Mallorca, Bjärnum, Skellefteå så att ha mitt egna är en ganska stor frihetskänsla. 

När jag klev upp sken solen starkt in i mitt kök och jag gjorde min härlga helgfrukost, äggmacka på hembakt scones, juice och kaffe. Underbart!

Igår blev det inge drag på kåren så vi fick stänga tidigt. Trist för intäkterna skönt för oss dansare!

Nu känns min kropp och hela jag som om jag vore totalt stenslut. Lite som att man är bakis fast man inte är. Ska ändå försöka få energi och gå ner till gymmet.

Jag har även fått en bra start på dagen för att jag fått prata med en vän som e långt långt bort!



Bjuder på denna morgonbild!

Puss o kram ses på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0