Intriger serverade som på silverfat!


Ja vad gör man en tisdagkväll som denna?

Vi skrev klart rapporten hos Carro, äntligen! Vi har verkligen jobbat i fyra dagar nonstop känns det som.

Ska bli gött med lov :)

Sen tänkte jag bara vara hemma och tycka lite halvt synd om mig själv för att jag inte får träna.

Men då ringde Mallan och sa att det var dags att hänga lite med vår trio och kolla på OTH!

TOTALLY tänkte jag!

Nu har vi fått stirra oss blinda på Nathan och Lucas och bilvit förskräckta av Carries psychohandlingar och gråtit över att Brooke äntligen får göra stuff hon haft på sin lista!

Aaaah ibland e det bara så soft att drömma sig iväg och få alla intriger och kärlekshistorier serverat på ett silverfat!



Känner att det är snart dags för en crazynightutgång ladies!

Puss, love you!


Kommentarer
Postat av: agnes

Vad fina ni är :) Och den där crazynightutgången är jag så på jag med! ;) PUSS!

2011-04-20 @ 12:26:58
URL: http://agnesrodin.blogg.se/
Postat av: Marre

Ååh tack fina du:) klart vi alla måste ha en crazynightutgång tillsammans!! Puss

2011-04-20 @ 15:13:28
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0