Jazzy jazz!


Jag blir ju så lycklig av att dansa jazz!

Ännu en underbar jazzlärare som vi fick ha sista lektionen idag.

Kombinationen var totally awzm, mycket poser, vändningar, höfter och piruetter. BIG LIKE!!

Har fått reda på att CSN troligtvis inte kan "stötta" hela min utbildning vilket gör att jag måste bråka med dem lite, ev. söka stipendier eller hitta på något annat mirakel för att få ihop det.
Tji fick jag för att jag redan är högskoleutbildad.

Men jag har mitt kall och den ska jag fullfölja kosta vad det kosta vill!

Mitt crew PDP stöttar och kommer med helt lovely förslag och tillsammans kommer vi att erövra världen, så är det bara!



Svettig och taggad på "I'm going to tell you a secret" och "Burlesque".

En kväll i jazzens tecken helt enkelt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0