Klippning!



Jag låter ingen annnan än min kära kusin röra mitt hår!

Det var ett tag sen sist.. eller sen december för att vara exakt. Det var lixom dags att klippa bort lite kluvna toppar and so on.

Jag färgade håret i torsdags för att inte skämmas ihjäl om hon fick se att min gröna färg från i höstas fortfarande var kvar.

Nu har hon klippt bort två kilo hår och hon har faktiskt berömt mig för att håret känns mjukare och friskare.

Bra Marre!!

Min kusin Marisel e inte bara bäst på hår utan hon gör naglar och är en mycket talangfull makeupartist också. Diggar ni make & beauty så gå in på hennes blogg här!



Mycket glad är jag över klippningen OCH över att ha fått massa qualitytime med min sötaste kusin.

Besitos y gracias primita linda!

/Marre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0