Pancakes á la Mallan!


Körde  axlar, ben och triceps idag!

Måste säga att styrkan hos axlarna har totally utvecklats.
Är nu uppe i 11,3 kg på hantlarna i axelpress uppåt, Yeah! :)

Det som är mindre kul är att mina strålningar i benen inte vill lägga av.

Men...
jag fick behandling av Carro som körde både med sina nypor OCH armbågen på mina trochanter major!
Jag lovar att jag kommer att vara gul och blå imorgon för det gjorde ont, ont, ont!
Och nu ska jag helst befinna mig i stående eller liggandes position den mesta av tiden. SVÅRT!

Vi har annars pluggat från 11 till 18 bara sådär, en söndag!
Efter timmars reflektioner och analyser om hälsa och lärande känner jag att jag absolut kan ta mig tid att bara chilla och umgås med Maria och Sandor.



På lunchmenyn idag serverades Mallans famous pancakes!!



Pannkakor gjorda på grahamsmjöl och keso istället för glass, ett lite nyttigare alternativ ;)

Puss och njut av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0