Marre goes Gallerian!



Okej jag hade faktiskt jätte roligt!

Jag fick mest måla påskkärringar och några kycklingar! Som tur var fick jag inga andra avancerade requests ;)

Mysigt att stå i Gallerian och jag fick lite flashbacks från min tid på Sunwing när vi hade facepainting med barnen.

Stötte på en hel del peeps från skolan, TV, radio, ljud, musik och mediadesign var representerade!

Några åt godis och andra var modiga och ville bli målade!



Daniel var förbi...



Fina Simone och Maria kom och blåste lite ballonger!



Glada TV pojkar!
(Bild snodd från Daniel Magnussons FB)

Nu e det dax för maaat som Maria ska kirra åt oss, jippie!

Puss puss och ha en festlig kväll, för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Mecka Pecka Ping Pong

Nååå men titta! Blir nästan lite tårögd. Så himla fina!

2011-04-22 @ 08:41:15
URL: http://goofan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0