Me and my vacuum cleaner!


Jag tänkte börja med en ny taktik när jag städar.

Ni vet, ny vecka, nya möjligheter och ny teknik i dammsugning!

Jag har hört att våld löser inget. Så idag var jag snäll mot min dammsugare.

Tänkte att vi skulle börja med att ge den lite kärlek, så jag bytte dammsugarpåse... Sen så såg jag till att inte känna mig stressad (hade lite nedvarvning innan), det här är stora grejer förstår ni...

och sen satte jag igång...

Det gav resultat, hör och häpna! Jag välte inga stolar, krossade inga glas som stod i vägen och både jag och dammsugaren mår bra nu och är sams! puh!



A lovestory:
Me and my vacuumcleaner!

Puss och ha en bäst start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, ååh! Kärlek!

2011-04-18 @ 13:12:27
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0