Min babe som alltid kirrar biffen!

Fick det bästa samtalet igår cirka halv tolv!
Det var från min Stockholmsbrutta Jojo! Hon sa att hon ska komma hit till Uppsala idag. Jag och Jojo var två av"The Mansionfamily" i Bjärnum. Vi bodde båda på den enorma övervåningen och vi fann varandra direkt.
Jag måste ju säga att det var som då jag fann min RIKTIGA Stockholmsidentitet. Vi två tillsammans gick inte att hejda. Sköna lines som: The flow, Kirra biffen, Kör bara kör användes flitigt av oss och som sedan hela klassen var varmt delaktiga av.
Den snygga tavla som klassen 08/09 lämnade efter sig i Bjärnum hade följande slogan:
Om 40 personer kirrar biffen blir det ett jäkla flow!
Do I need to say more;)?
Bruden som alltid får mig att gå sönder av garv!
Love you honey!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0