Min balans...


Balans, lagom är bäst, plus minus noll...
kalla det vad du vill men vi alla är rörande överens om att detta är återkommande begrepp som ska jämna ut vårt välmående och att vi ska finna lugnet i det.

Men vad är balans egentligen?
Hur finner man det om man är en tjej som jag? Jag vet inte om det är mina latinska rötter som talar eller egenskapen av att vara estet eller bara att jag är tjej, men jag är ju ganska mucho hela jag ;)

Tycker jag om någon, ja då tycker jag om den personen med hela mitt hjärta. Tycker jag något är roligt, ja då skrattar jag med mitt "skrikgarv" och får träningsvärk i magen. Blir jag lack, ja då blir jag jä*ligt förbannad.

Får jag en arbetsuppgift, ja då ser jag till att leverera. Är jag hooked i en träningsform, ja då kör jag på tills jag blir utmattad. Är det party, ja då går jag in för det all in och dansar hela natten lång.

You know the deal!

Är detta det som kallas att leva fullt ut och har jag funnit min egen balans då om jag mår bra av att bara vara jag?



I'm just a girl who is trying to find some answers.

Må gott alla fina!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst!!! Glöm inte det. Älskar dig <3 Mamma

2011-04-16 @ 11:22:44
Postat av: Marlene

Puss fina mami!

2011-04-17 @ 00:20:05
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0