Morning!


Idag e sista dagen i Stockholm.

Hade gärna haft lite fler påsklovsdagar. Men, underbart e kort!

Ska alldeles strax käka frulle med nybakta scones! Har bakat massvis åt pappsen medan jag varit här. Idag e också sista dagen jag får smälla i mig kolhydrater för imorgon börjar mitt nya liv med LCHF :)

Dagen ska förgyllas med promenad runt Hagaparken, Kronprinsessans hem :)
Sen ska jag klippas woho. Min kusin ska göra mig snygg snygg snygg!

Mer rapporter kommer sen.



Lika goda som de ser ut :)

Gjorda på, 8 dl mjöl, 4 dl mjölk, 1 dl olja, 2 msk bakpulver, 2 krm socker, 2 krm salt.
I ugn på 225 grader ca 8 min!

Puss och njut!


Kommentarer
Postat av: Mamsen din

Opooh!!!!! Vad gott. Ja! Jag ser fram emot att du kommer nästa helg till sista april i Uppsala Woooooohooooo!! Puss

2011-04-25 @ 10:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0