Mucho god bacongratäng!


Idag blev det en spontanmiddag med Ola, Sandor och Mallan!

Jag gjorde en Bacongratäng á la LCHF och ville ha sällskap. Och vet ni!?! de tyckte att det var superduper gott och jag med :)

Tycker att det är lite stort för jag är som sagt lite av en "nybörjare" på avancerade maträtter. Men nu har jag chansen att lära mig massa massa.

Efteråt sjöng vi gospel, och jag e så glad för Mallan är med i Pitegospel igen!
Då känner jag som att gospelfeelingen är komplett! Och nästa vecka ska vi ha konsert, så ni som e i Pite, kom till Black box lör 7/5 kl.18.30. Kommer att svänga så att det står härliga till :)



MUMS!

Klicka här för recept!

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0