På G!


Då har man haft sin första lektion med småknoddarna.

4-5 år var dem och jag och Mallan hade en lyckad danslektion tycker jag.

Det är kul att känna att man har utvecklats bara i tanken att dansa med de yngsta ute i samhället.

De har rätt att få dansa precis som att de har rätt att ha musik och bild.
Därför är det så himla vktigt att vi danslärare finns därute!


På schemat idag är det dans, dans och sen mera dans!
Nu ska jag snart på arbetsintervju så jag är på G så att säga!

Ny dag med nya möjligheter helt enkelt :)



Härliga torsdag!

Puss o ha en bäst dag!


Kommentarer
Postat av: Simone

Blir sjukt inspirerad av allt du skriver, det ger mig mycket att tänka på :D Ha en toppendag, kram

2011-04-07 @ 11:24:16
URL: http://sorlander.blogg.se/
Postat av: Marre

Vad glad jag blir att höra hjärtat! Då känner jag att jag har uppnått något med mitt bloggande. Visste inte att du hade en blogg! Nu har du defenitivt en till läsare;) puss

2011-04-07 @ 11:34:20
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0