På äventyr med en mormor!


Hade en supermys flygresa hem till Sockholm.

Det började redan i Pitetaxi där jag träffade på världens mysigaste mormor.

Jag fick ett mission att ta hand om henne så att hon kom på flyget. Stackars mormorn glömde mobilen vid "Väskröntgen" men eftersom jag hade ett ansvar hittade jag henne vid taxfreen och talade snällt om att hon hade glömt sin telefon. 

mormorn kom på flyget och vid Arlanda guidade jag henne till utgången. Hon var mycket glad och jag fick  nog en stjärna i himlen :)

Sen hade jag också ett mycket trevligt samtal med en operasångerska och på flygbussen fick jag sällskap av finaste Trisha!

Efter mina äventyr väntade en mysig helkväll där jag och pappsen tog igen allt som har hänt från Januari tills nu!



Jag posar framför den nya nationalarenan, precis bredvid hemma, lyxigt värre det kommer att bli med Totally awzm konserter!



påskpresent, yeeeaayyy. Det var dax att byta ut min vita högtalare från Mallis 07!

Dax för påskpromenad och sen kommer min farmor!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0