Spontana lördag


Gjorde stan med Johanna och Empan.

Meningen var att vi skulle söka jobb men tekniken krånglade så vi fick inte ut ngr CV:n från skrivaren.

Det blev shopping ändå och fika på mysigt konditori.

Mallan ringde och stackarn hade blivit utelåst så jag tog hand om min lilla hemlösa flicka och då kom även Stefan på spontanbesök- Nice!!

Sedan fick vi ett skypesamtal från Nashville och där satt vi alla fyra och pratade i mun på varandra medan vi hade fin bakgrundsmusik på ostämd gitarr - STÄMNING säger jag!

Nu bakar jag och DET är ett gott tecken på att jag faktiskt har energi- yeah!
 Men hur glad blir man inte när man shoppat loss sådär spontant en lördag;)



Babes som är snurriga efter alla dofter



Inge sol utomhus så jag får bära mina nya brillor inomhus.
Hört att det ska vara lite coolt ;)

Ha en bäst lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Gloria (mamma)

visst!!!!man blir galen när man tror att solen kommer fram och det händer ingenting??? puss mamma

2011-04-02 @ 19:13:12
Postat av: Marre

haha nejdå, jag e inte så lessen över det. Isen smälter ju bort när det regnar! Solen kommer snart :) Puss

2011-04-02 @ 22:52:10
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0