Statistiknörd!


Haha ibland har man ju sina små nördigheter..

Och det här med att kolla statistiken e ju lite av en grej. Och jag vet att du kanske har 100/läsare per dag och Blondinbella har 3000/dag så måste JAG fira att jag hade 62 igår.

I'm like Totally happy ;) Tack alla fina som läser!

Jag hade småkidsen idag igen och måste erkänna att det blir ju bara roligare och roligare.

Jag har funnit ett lugn och har kommit på att jag är nog rätt barnslig ändå (no shit säger ni haha)!!

Nu har jag sjungit och vi ska ha någon form av elevkonsert i maj. Man får bara en låt på sig och jag har ganska så mycket problem med vilken låt jag ska välja... e lite inne på Reggae... Men vi får se, har alltid velat sjunga något av miss Winehouse men åååh vad svårt det ska vara... får utforska lite mer!



Idag e det dax!
Vi ska inviga våra TOTALLY AWZM tröjor. Be aware för här kommer Dansettan!

Som jag brukar säga: I'm like 28, but who cares?!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0