Stolt o gla', kexchokla'!


Nu e dansexaminationerna över!!

Och kul var det, faktiskt!!

Återigen fick jag en påminnelse över vilken tur jag har som går i en sådan fantastisk klass.

God stämning hela vägen och alla vi får göra och visa upp för våra lärare det vi kan bäst,

DANSA!



Härligt svettiga och glada efter att vi fått dansa modernt och jazz!



Moris hade gjort detta fina hjärtat till sitt tal och det tycker jag visar ganska klart vad Dansettan står för <3

Jag väljer att avsluta mitt inlägg med samma avslut som jag hade på mitt tal:

"Vårt samarbete har utvecklat oss som teamplayers, framtida danslärare och privatpersoner.
Receptet på detta, enligt mig, har varit: glädje, ärlighet och proffesionalism"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0