Trochanter major!


Först och främst, tack till Mallan som har kirrat så att jag fått en häftigare bloggdesign ;)

Tacokvällen var otroligt lyckad och "Burlesque" är en flashig, sensuell och SNYGG film. Men om man inte är ett stort fan av Christina Aguileras amazing voice eller uppskattar Showig och lagom porrig dans så ska man inte titta på den för filmens dramaturgiska kurva kändes otroligt vag, om den ens fanns där.

Jag fick mina trochanter major "behandlade" av Empan. Och det gjorde mycket ont!
Men skönt ändå för mina stråningar i benet som lugnade ned sig lite...otroligt vad mycket spänningar i rumpan man har ändå!



Otroligt god citronpaj som Mallan och Carro kirrade till efterrätt!

Puss, hörs snart igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0