To dance is to live...


En vän som kom att betyda mycket för mig förra året sa att hans instrument var det han kunde lita på.
Om allt annat svek så var det alltid musiken han kunde luta sig tillbaka på.

Så känner jag för dansen...

Den finns alltid där.
Är jag glad eller ledsen så kan jag alltid uttrycka mig och få utlopp för mina känslor genom dansen. 

Idag önskar jag att min kropp var lika mekanisk som ett instrument.
Att jag kunde hålla på timme efter timme och aldrig bli trött...

Att dansa är att känna och att känna är att leva...




Med kärlek för konsten

/Marlene


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad avundsjuk jag är på dig, Marlene!

Önskar att jag hade något i stil med dansen, som jag alltid kunde vända mig till i alla lägen och känslor.



Vad glad jag är att du har hittat din sådan syssla/plats.

2011-04-07 @ 01:36:15
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com
Postat av: Marre

Babe, jag tror att vi alla kan hitta en sådan plats. Lyssna in vart ditt hjärta känner sig tryggt så är du hemma. PUSS

2011-04-07 @ 07:41:59
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0