Att måla sin tavla!


Ibland skulle man bara vilja ha ett recept på vilka beslut och val man ska ta.

Hur blir min tillvaro om jag väljer det ena eller det andra?

De säger att man blir klokare med tiden, med erfarenheter. Men är det verkligen så?

Är det alltid rätt att gå efter erfarenheter om vissa av dem inte är av den glada karaktären...

Ska man lyssna då på de läxor man lärt sig och vika av eller ska man tro på att de nya kanske kommer att leda en till nya banor, nya vägar och gladare upplevelser?

hm... jag vet inte, men det jag vet är att det är jag själv som måste bestämma vilka färger jag ska ha när jag målar min tavla...



Tänk vad många val man gjort sen man var så här liten...

Sänder ett extra stort hjärta till min fina kusin Andrea!

Puss puss o dröm sött


Kommentarer
Postat av: Marre

Shit! vad fint bild med din kusin Andreita!!, Ni var Super Sötta då , haha!!!! Puss och Kram!!



El Papi ...........

2011-04-09 @ 15:34:40
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/
Postat av: Marre

haha visst var vi?!!



Gracias papi! Te quiero

2011-04-09 @ 16:22:02
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0