Välmående!


Förstår ni att jag tog det lugnt igår?!?

Hade världens mysigaste middag med mina tjejer toppad med efterrätt som hette duga.

Det var kärleksrutor, med kola-, jordgubbs- och chokladcrispglass OCH kladdkaka!

Vi snackade om livets orättvisor och konstens underbara värld. Sedan kom vi in på ämnen där jag garvade så högt att mina stämband höll på att spricka!

Vi försöker även komma på ett klassnamn. Vi har nu insett att vi inte kommer få heta "Dansettan" nästa år så det är nu ett mycket viktigt projekt att komma på ett klassnamn.

Power Dance Pingles -PDP är ett hett förslag ;)

Med mycket uppladdning från gårdagens frosseri så körde jag järnet på gymmet med Johanna. Jag är hur pepp som helst för äntligen börjar jag se lite resultat!



Att träna = Välmående

kärlek!


Kommentarer
Postat av: Gloria (mamma)

Du är vältränad gumman min ;)

2011-04-02 @ 12:35:17
Postat av: Göran

Grymt vältränad! Ha en trevlig helg! Kram Göran

2011-04-02 @ 19:17:44
Postat av: Marre

Tack vad gulliga ni är :) Hoppas att ni också har en myshelg!!

2011-04-02 @ 22:50:25
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0