Vurpor med kärlek på KS!


Blev påmind av min fina kollega om en gång när jag råkade radera helgens alla mail hos Kundservice.

Jag hade varit borta i några månader och skulle sättas in i alla system igen för att uppdatera inför sommaren. Då såg jag massa gamla mail i min inkorg som jag skulle rensa. Sen när den inkorgen var klar var det ju lika bra att gå in i kundservicemailen och rensa. Ska man cleana ja då gör man det ordentligt!

Några timmar senare, efter att halva av Sveriges IT-tekniker blivit insatta i fallet, "de försvunna mailen", ja då kom jag på att det kanske var JAG som hade något med detta att göra... TUR var väl att mailen fanns kvar i min papperskorg :)

En annan rolig händelse var när jag jobbade som receptionist på samma arbetsplast och åkte på att frosta av frysen. Problemet var att frysen inte ville stängas av, vi alla försökte dra ut olika kontakter men den gav sig inte!

Efter tre dagars undrande och kämpande med denna fryshistoria skulle vi sätta in huvudkontakten igen. Och detta var ju självklart jag som skulle göra. Kort som jag är tog jag hjälp av en stol för att komma upp till vägguttaget men precis innan jag skulle sätta i kontakten så åker den bakom frysen?!?!! Och problemet var att kyl och frys var fastskruvade i väggen...

Några av mina vurpor som jag åkt på när jag jobbat på KS!



Brudar kommer att sakna er i sommar!

Tack för att ni har förgyllt mina somrar och hjälpt mig med allt som har med mina tandissues att göra ;)

Kärlek!/er egna Bridget Jones


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0