11

Bild på mig och min bästa vän



Maria Klemetrud får mig att garva 24/7, säger sanningar som: maybe he's not that into you, hon lyssnar och finns alltid, alltid där.
Maria är stark, självständig, rolig, pedagogisk, kärleksfull, klok OCH är en jäkel på att sjunga!
Maria är mannen i vårt förhållande för hon fixar bort fladdermöss, kackerlackor och kirrar allt med gaffatejp.
Här bjuder jag på en bild från första säsongen på Kreta där vi fann varandra hela 6 år sedan! Så små vi var haha
Jag rekomenderar starkt att ni läser hennes sjukt humoristiska blogg: How I met your father.
Puss och kärlek till alla fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, det var fint. En massa kärlek tillbaka till dig. När jag fattade din humor (provade lite olika, men det var Faddeboren/Fadderforan som gjorde det) var det bara att köra. Fan va kul vi har det när vi ses och hörs.

2011-08-03 @ 16:51:44
URL: http://klemetrud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0