17

Någonting jag ångrar

Det jag kan ångra ibland är att jag höll upp på dansen i så många år. Att jag förnekade att jag ville fortsätta dansa. Efter gymnasiet "vågade" jag inte satsa så jag gav upp det helt istället. Sju år tog det innan jag tog mitt förnuft till fånga och började dansa igen.
Jag måste ändå tillägga att jag utbildade mig till grupptränings- och styrketräningsinstruktör vilket har gett mig mycket annat och kommer att berika mig i min framtida yrkesroll.
Så egentligen kan jag inte ångra det fullt ut eftersom jag har lärt mig en massa andra saker på vägen.
Jag är nu så hängiven mina studier och dansklasserna och fullt motiverad, vilket jag kanske inte hade varit tidigare eller varit mogen för det.



Återigen nämner jag denna skola men Bjärnum var något extra och jag kommer alltid att var tacksam för att de gav mig chansen att rocka loss i danssalen igen!
Puss och kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0