23

En bild på det jag köpte senast

Det går ju lite trögt med listan men ge inte upp på mig, snart är den klar ;) Undrar ni vad jag skrivit under de andra rubrikerna så gå in på kategorin "Lite mer om mig". Har ni sett att jag har andra kategorier också haha. Ibland har man som tid över och då kan man sortera sina inlägg, fiffigt va ;)

"Min damer och herrar, låt mig presentera Blixten 2"



Original "Blixten", eller "La Poderosa" som hon också hette, fick tyvärr en hård och brutal död, hann inte säga hejdå till henne, men jag är övertygad att hon mår bra där hon är nu:) "Blixten" hängde som lite på sista refrängen så det var ändå på tiden att skaffa sig en ersättare...

"Blixten 2" rullar soft och hon känns sjukt stabil! Jag är övertygad om att hon ska kunna ta mig Pite runt under den tiden som jag har kvar här :)
Må gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0