26

Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

Jag har olika relation till min spegelbild beroende på vart jag befinner mig.
I danssalen är det mitt verktyg, jag använder spegeln som ett hjälpmedel för att få rätt dansteknik, för att se hur jag utför dansövningar och koreografier. Det blir också att jag tittar i spegeln när jag får chansen, under rätt hastiga former eftersom jag konstant är i rörelse.
Nere i gymmet är det också ett redskap där jag använder den för att korrigera min teknik i styrkeövningarna, här blir det att jag kollar i spegeln i ett rätt statiskt läge eftersom jag oftast står rätt upp och ned när jag kör.
Hemma är det för att kolla läget och checka att allt ser ok ut.
Min reaktion, tja... väldigt olika beroende på dagsform, humör och välmående.
You know the deal;)
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0