29

Min favoritfödelsedag

Jag kan omöjligt svara på den bästa födelsedagen jag har haft. Som känt så brukar min födelsedag vara i typ en vecka haha. Det firas med kompisar, med mamma, med pappa och det brukar vara vid olika superfestliga tillfällen. Jag ÄLSKAR ju födelsedagsfester :)
Men däremot kan jag dela med mig av det häftigaste jag gjort på min födelsedag. Det var förra året.
Jag hade lovat mig själv att hoppa fallskärm innan jag blev 18, men så blev inte fallet.
Det gjordes istället när jag fyllde 28, bättre sent än aldrig ;)
Bland det äckligaste men häftigaste jag gjort!
Puss

Kommentarer
Postat av: Nazanin

wooooow! asballt ju! :)

kramens

2011-08-30 @ 12:28:20
Postat av: Karolina

Fasiken va coolt Marlene!!

Tänk om man var lika modig :)

2011-08-30 @ 13:12:12
Postat av: Marlene

Haha ja galet var det. Mår fortfarande dåligt när jag ser filmen hihi

2011-08-30 @ 18:09:16
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/
Postat av: Mecka

Ruskigt coolt klipp, och du är ju charmig som få! :)

2011-08-31 @ 00:16:47
URL: http://michaelabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0