It's friday folks!


Jag började dagen med tvåtimmars danspass. Jag tackar Danscentrum Norr och Mat Voorter för att jag fick chansen att vara med denna vecka och mörbulta mig själv, flyga lågt och ta mig upp och ned från golvet 341 123 134 gånger. Jag har dansat i trans, åkt karusell och svettats med och på andra dansare.
Mysigt?? Njaee, men otroligt givande, det var på RIKTIGT en helt amazing vecka!



Dagens outfit imorse. Supertrött men sjukt taggad för modernt!

Dagens minus är att min Summergirl har åkt hem.
Kul för henne, mindre kul för mig. Men vadfan, this is only the beginning ;)



Kärlek Hanna!!!
Skynda dig tillbaka!

Nu är det häng hos Mecka och SYTYCD, så med andra ord blir det en rätt lugn fredag... eller? ;)....

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0