Lite pics på övningar!

Mysdagen igår var perfekt för återhämtningen.
Jag och Johanna träffades nio på morgonen och styrketränade hårt igen på gymmet!
Vi kör vidare på vårt program där funktionell träning är temat.
Bjuder på lite pics från tre övningar:
Ryggresning och armcirklar med viktplatta.
Vi använde oss av viktplattan som väger 1,25 kg och körde 15 rep ggr 2 med armarna (höger, vänster), vila och sedan ett sådant set till!
Utfall fram och åt sidan med armpress.
Vi använde oss av 5 kg viktplattan och körde 24 stycken utfall fram och 24 sycken åt sidan efter varandra. Sedan vila och ett set till.
Tungt och flåsigt för både armar och ben kan jag lova!
Puss och ha en bäst söndag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men hur söt är inte du på din bloggbild?! Som en pralin. Jag vill oxå bli fotad och fixad till min blogg. Får kirra detta omgående.

2011-08-14 @ 20:55:57
URL: http://klemetrud.blogspot.com
Postat av: Marlene

haha pralin var bland det finaste någon har sagt till mig! Tack baby! Kommer du hit så känner jag någon som kan kirra det:) Men man blir faktiskt supertaggad av att få en personlig header! PUSS honey

2011-08-14 @ 21:10:08
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0