Lugnet före stormen!

Idag har jag varit på beachen, försökt att fånga sensommarens sista solstrålar...
Man känner i luften att hösten är på väg och det känns ju inte riktigt helt ok, men jag har ändå hopp om att värmen ska försöka kämpa sig fram ett litet tag till...
Nu är det också lugnet före stormen.. Phösarna har sin utbildning och på onsdag ska Nollep sätta igång.
Hets, sång och glädje blandas och de nya studenterna får en supernice introduktion till allt vad Musikhögskolan och studentlivet har att erbjuda.
Linus Jonsson, han vet hur man tar snygga bilder!
Kram vänner!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har inte badat en enda gång i sommar, SKANDAL!

En annan skandal är att vi bor över 100 mil ifrån varandra..SKANDAL!

2011-08-14 @ 18:57:10
Postat av: Marlene

Jag vet sweetie, vad gör du så långt ner i landet när du är härifrån och jag e här ;) Om det är till ngn tröst så badade jag aldrig idag, superduper kallt i vattnet. Men fötterna fick sig ett dopp haha PUSS

2011-08-14 @ 19:05:17
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0