Morning! Sitter o käkar frukost vilket är ...

Morning! Sitter o käkar frukost vilket är min absoluta favoritmåltid på dagen:) jag har nu lagt LCHF på hyllan ett tag vilket känns lite skönt men konstigt att helt plötsligt få så många fler valmöjligheter! Idag åker Empan hem vilket oxå känns lite tråkigt men snart ses vi igen tjejen:) Nu ska jag dricka upp kaffet och dra mig mot skolan för idag blir det två långa danspass, upp o ner på golvet hela tiden! Jobbigt men får man flowet så blir det nästan lite meditativt haha! Här och nu är det som gäller vänner och modernt är något som ofta får mig att landa och fokusera på "the moment" puss


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja frukost är lätt bästa målet!

brings back old memories;)

2011-08-02 @ 09:15:41
Postat av: Marlene

Jag vet!! Solvikfrukosten hihi MUMS

2011-08-02 @ 13:14:43
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi ses verkligen snart igen!! Ha så kul i veckan på workshopsen! Puss

2011-08-02 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0