Motiverad!

Håller på nu med mitt milslånga brev till CSN.
Haha inte riktigt så långt men det gäller att hålla tungan rätt i mun. Jag måste ju motivera till varför jag kommer att bli en superbra danslärare och varför jag valt att utbilda mig nu... igen... !
Ibland är det inte lätt med beslut, men jag vet att detta är mitt kall. Jag vet att jag har gjort rätt val och lika mycket som CSN kan stötta läkarstudenter i hur många år som helst eller ge merkostnadslån till folk som pluggar utomlands under flera årsutbildning, anser jag att jag har rätten att få fullfölja det jag påbörjat.
Jag vet att jag kommer att göra det bra, fullt motvierad och med hela mitt hjärta.
I will make a change!
Foto: Linus Jonsson
Vänner, nu kör vi!
kram

Kommentarer
Postat av: Gloria (mamma)

Det är Klass!!! Dotter!! DU är såååååååååå vackert

Puss Älskar dig <3

2011-08-14 @ 22:14:34
Postat av: Marlene

<3

2011-08-14 @ 23:55:46
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0