Pepp på skola!

Idag var jag på skolan och koreograferade klart första dansen med Johanna...
Så himla kul hur den kreativa processen går från noll till 50, ner igen till 25 för att till slut komma upp till 110. Det är svårt ibland att inte vara självkritisk men sen när man ser att materialet börjar ta form så blir man superpepp!
Vi var och åt lunch med de nya dansettorna också och det var bara så kul!
De är ett härligt gäng och vi spred en massa goa vibbar om utbildningen och Nollep!
Jag gav dem visdomsorden:
Hörs mest och syns mest och var med i spelet under Nollep så får ni en totally awzm start på Musikhögskolan.
Man får ju en massa roliga flashbacks och det är nästan så att jag vill bli nolla igen haha...
Nej men konstigt att man ska gå i tvåan nu! Men jag är faktiskt hur taggad som helst, oj vad jag babblar på, men det är som att jag fått värsta endorfinkicken från vår hårda träning i gymmet, sen koreograferandet och alla nya möten.
Kul att få en liten glimps av Phösarna och generalen också ;) Vet ni att nu e jag pepp på skola. Vill bara sätta igång, ta dansklasser, få inspirerande lektioner, PDPshowen.. vill bara komma igång nu nu nu!
Nostalgi till tusen!
Puss och pepp!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0