Spanarna på Ankarsstreet!

Igår blev det en otroligt lyckad festkväll.
Vi hade förfest på Meckas loftgång där vi fick en perfekt utsikt över kvarters och dess phösare och nollor.
Spaning på hög nivå :)
Jag är megaimpad över allas snygga capear (eller hur man nu stavar i plural). Jag har kommit på att jag knappt kollade på capearna förra året för att jag knappt vågade kolla på phösarna, stor respekt med andra ord!
Nej men det ser ut att vara hur kul som helst och spaningen lär väl fortsätta under grillkvällen eller nåt:)
Sedan begav det sig vidare till Challenge som hade premiär igår.
Mycket dans blev det med brudarna och mingel med musikpeeps från högskolan.
Foto: Linus Jonsson
Nu ska det städas för imorgon får jag mycket fint besök.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0