Ja men varför inte...

Ja varför inte börja morgonen med ett litet blogginlägg;) Sitter på Arlanda o väntar på min kära familj. Next stop: London o därefter Tampa... Superpepp!! Såg Bridget Jones dagbok igår o det är en film som man aldrig tröttnar på! O apropå det så drömde jag om min 30-års fest häromdan. E inte det lite kul sådär ett halvår i förväg, måste ha vart resfebern som spökade haha Såg oxå intervjun med Thomas Bodström i lördags, jag säger bara : wow vilken man! Gjort så mycket saker i sitt liv o han verkar bara en asskön människa med bra värderingar. En inspirationskälla skulle jag vilja säga:) Nu har det tagit ett tag att få ihop inlägget så nu har vi redan checkat in o väntar på att stiga ombord. Puss vänner så hörs vi snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0