Jetlag!

Sitter på Starbucks i typ 25 graders värme och har det ganska fint!
Haft en supernice resa, lång men det kändes som att den var mycket kortare eftersom vi flög ifrån natten! Jag kan ju säga att jag är lagom seg nu och har ganska mycket jetlag men det spelar ingen roll för jag har semester, wohooo!
Vi hade flygplatsbyte i London och det var det som gjorde halva resa för vi fick fråga oss fram och byta från tunnelbana, till tunnelbana till tåg. Väl framme i Gatwick var det på håret att vi hann att checka in bagaget. Living on the edge som sagt ;) Men måste säga att London är ju en stad jag verkligen vill lära känna och alla vi frågade om vägriktningar var super charmiga och trevliga.
Jag och min lillebror har det mycket kul just nu för att ända från London resan och väl framme här i Tampa så känns det som att vi är i en film. Allt är precis såsom man har tänkt sig ;) Just det!! Jag har sett delfiner idag och strandpromenaden är suuuuuuperlång så där tänkte vi börja springa from imorgon:)
Happy in London :)

Poolen där vi bor :)
Strandpromenaden Bayshore
Puss alla så hörs vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: Empa

Det ser fantastiskt ut Marre!! Njut ordentligt :)

2011-12-20 @ 22:08:58
Postat av: Pappa

Shit ! que lindo !

2011-12-21 @ 11:20:24
Postat av: Marre

Tack Empan det ska jag:) puss o god jul vännen



Si papi es precioso:) voy a tomar artas fotos!! Besitos!!

2011-12-21 @ 19:22:07
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0